felanmälan

Om något går sönder eller inte fungerar som det ska kan det vara läge att felanmäla ditt problem till oss. Om ärendet är akut kan du läsa mer om hur du går till väga här.

De vanligaste felen som kan uppstå i en delningslägenhet är ofta enkla att lösa själv eller tillsammans med en roomie. Se gärna över de olika sektionerna under rubriken DIN HUBB där vi samlat de vanligaste problemen innan du felanmäler. 

Om det inte går att lösa på egen hand eller att du har ytterligare frågor eller funderingar gör du såhär för att felanmäla:

  1. Gå till colive.se/felanmalan (hittas även i botten på vår startsida colive.se)
  2. Fyll i formuläret, inkludera gärna bilder vid behov
  3. Skicka – så tar vi det därifrån! 😊 
Felanmälningar hanteras vanligtvis på vardagar mellan kl. 08.00-16.00. Kommer en felanmälan in under en kväll, helg eller röd dag hanteras den under påföljande vardag.